کمالی سروستانی:

همایون یزدانپور بخشی از تاریخ و فرهنگ شفاهی شیراز است

تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۶

 
بیست و هفتمین نشست روزنامه نگار در زوم که مروری بر فعالیت ها و کارنامه رسانه ای “همایون یزدانپور” اختصاص داشت. 
کوروش کمالی سروستانی مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در این رویداد  با تمجید از چند دهه فعالیت رسانه‌ای همایون یزدانپور گفت : او هم همایون است و هم فرخ و دلنشین، هم شاعر است و هم نویسنده، هم کاردان است و هم عاشق؛ اگرچه گاهی اوقات خوبی های زیاد او باعث می شود، در نقد و انتشار آثاری که به او می رسد کمی سهل و آسان بگیرد و شاید گاهی اوقات می خواهد کمک کند عده ای رشد کنند و البته گاهی هم شرم حضور همیشگی است که همایون عزیز دارد.
دبیر انجمن ادبی یاران یکشنبه افزود: همایون یار ماست،یار یکشنبه. نزدیک به ۲۵ سال است که یکشنبه های اول هر ماه خدمت ایشان هستیم و در آن انجمن نیز از محضر ایشان فیض می بریم و همیشه شعرهای او ،شعر های دلنشینی بوده و مطالب و سخنانش همواره بخشی از تاریخ و فرهنگ شفاهی شیراز است.
کمالی سروستانی حضور پرقدرت و خستگی ناپذیر یزدانپور را در تلویزیون فارس ستایش کرد و گفت: از وقتی تلویزیون سیاه و سفید بود یزدانپور بود تا الآن که تلویزیون ها دیجیتال شده باز هم یزدانپور هست! و جالب اینکه صدا و چهره او خیلی تغییر نکرده و این نشان می دهد نوع نگاه او به زندگی نشاط آفرین و امید بخش است. ما نیز برای او آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم که این تاثیر آفاقی و انفسی که او در حوزه رسانه داشته تدوام داشته باشد و ایشان در سال های پیش رو موفق تر از همیشه باشند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




دسترسی‌ها
  زندگینامه
  رویداد
  سخنرانی
  گفت و گو
  مقاله
  کتاب‌
  عکس های شخصی
  درباره کوروش کمالی
  ارتباط با من
  آر اس اس